Picture31

MediaCom Interaction

Digitālā interaktīvo mārketinga un risinājumu divīzija

Mēs attīstām mūsu klienta biznesu izstrādājot speciālus tieši viņam domātus risinājumus – sākot ar zīmola atpazīstamību, palielinot patērētāju interaktivitāti un sociālo mediju aktivizēšanu, līdz mobilajām lapām un aplikācijām.

Digitālā mārketinga un interaktivitātes priekšgalā mums ir pieredze ar jaunākajām ad serving tehnoloģijām, pre-roll video tehnikām un sociālo mediju platformām, izmantojot izpildes mērījumus, lai optimizētu ROI.

Mūsu digitālās divīzijas pakalpojumos ietilpst:

  • Kopā ar klientu izveidot viņa digitālās stratēģijas un iesaistīt interaktivitāti viņa mediju stratēģijās
  • Radīt ieskatus par interaktīvo mediju lomu patērētāju dzīvēs un viņu uzvedību digitālajos kanālos, ieskaitot sociālo mediju monitorēšanu
  • Interneta mediju plānošana, interneta mediju pirkšana, uzskaites un optimizēšana interaktīvajās kampaņās
  • Attīstīt zīmola iesaistīšanas kampaņas un sociālo mediju palīdzības programmas, kur iespējams izmantojot affiliate marketing
  • Veidot ROI caur integrētu meklētājprogrammu mārketingu
  • Meklētājprogrammu optimizācija (SEO)
  • Izvietot integrētās mobilā mārketinga kampaņas
  • Reklamēšana tiešsaistē – interneta reklāmas modelis Pay per click (PPC) – reklāmas kampaņas meklētājprogrammas tiešsaistē, kur atslēgvārdu frāzes sasaista ar apmaksātām reklāmām. Maksa tiek fiksēta par katru klikšķi uz reklāmas.