Photo: mabeloos, flickr.com
Photo: mabeloos, flickr.com

Mediju plānošana un pirkšana

Mediju plānošana

Pati pirmā lieta, ko mēs izdarām, ir – mēs noskaidrojam, kas visdrīzāk vai visvēlamāk ir mūsu klienta klienti, izmantojot pasaules līmeņa pētniecības tehnikas, padziļinātu pieredzes un analīzes kombināciju. Tad mēs varam noteikt, kādu mediju šie potenciālie klienti skatās, lasa, klausās vai ar kuru saistās visvairāk. Šī ir mediju plānošana kampaņai; mēs “plānojam” reklāmas kampaņas, kas sasniedz paredzēto auditoriju ar vismazāko līdzekļu izšķērdēšanu.

Pēc šī sākotnējā plānošanas posma mēs strādājām līdzās radošajām aģentūrām, kas reāli uztaisa reklāmu. Tā ir mūsu atbildība izvietot reklāmas televīzijā, radio, presē un kinoteātros, uz stendiem un internetā. To mēs saucam par mediju pirkšanu.

Mediju pirkšana

Mediju pirkšanas posmā MediaCom vienojas ar mediju īpašniekiem – televīzijā, radio, preses izdevējiem un interneta lapu īpašniekiem par labāko pieejamo cenu reklāmas laukumam vai laikam medijos. Mēs spējam nopirkt reklāmu par konkurētspējīgām cenām, jo MediaCom ir viena no pasaulē lielākajām mediju aģentūrām. Vēl jo vairāk, mēs vienmēr meklējam inovatīvus veidus, kā samazināt izmaksas arī turpmāk un palielināt reklāmas efektivitāti – vai nu uz ekrāna, vai vidē, vai arī internetā.

Mūsu klienti iegūst no tā, ka MediaCom ir daļa no GroupM – pasaules lielākās mediju investīciju vadības grupas. Tas dod mums nesalīdzināmu spēku vienoties par cenām, pērkot reklāmu mūsu klientiem.